Sohbet | Chat | Sohbet | Video | Haber | Mirc | Kadin | Cocuk |

Kadınlar ve Kahve

Kahvenin kadınlar üzerindeki etkileri, kahvenin zararları, kahve içen kadınlar, kahve bagımlılıgı, kahve içmek, kadınlara kahve yasagı, kahve seven kadınlar, kahve içmekden keyif alan kadınlar, kadınların kahve alışkanlıgı, kahve içmek meme kanserine yol açar, kahvenin zararları,

Uzmanlar, fazla kahve içmenin kadınlarda göğüsleri küçülttüğünü açıkladı.

İsveç’te yapılan bir araştırmaya göre, fazla kahve içmek, çok sayıda kadında göğüs ölçüsünün küçülmesine neden olabiliyor.

İsveç’te
yayımlanan The Local gazetesinin haberine göre, ülkenin güneyindeki
Lund Üniversitesi’nden Onkolog Helena Jernstrom, kahve içmenin göğüs
ölçüsüne önemli etkisi olabileceğini belirterek, bu etkinin kadınların
yaklaşık yarısında bulunan bir genin sonucu olduğunu kaydetti.

Günde
en az 3 fincan kahvenin kanser riskini azalttığını hatırlatan
Jernstrom, büyük göğüslü kadınlarda daha fazla meme kanseri teşhisi
konulduğu teorisi üzerine bu araştırmayı yaptığını belirtti. Jernstrom,
kahve tüketimiyle göğüs büyüklüğü arasında doğrudan bağlantı olup
olmadığına baktığını ve bu bağlantıyı bulduğunu söyledi.

Jernstrom ve ekibinin 270 kadın üzerinde yaptığı araştırma, British Journal of Cancer dergisinde yayımlandı.

Yorum Yap


Not - Bunları KullanabilirsinizHTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Spam Protection by WP-SpamFree